קטנועים יד 2

היי סייד מתמחה בשיווק ומכירה של קטנועים משומשים יד 2, החברה מציעה מבחר גדול של קטנועים ממבחר חברות ואינספור דגמים.

שוק הקטנועים המשומשים ממשיך לשגשג כאשר רבים בוחרים קטנוע ככלי התחבורה המועדף עליהם, מהיום לא צריך לדפדף שוב ושוב באתרי אינטרנט ולנסוע לאינספור לקוחות המציעים את הקטנועים שלהם למכירה, בסוכנות היי סייד תוכלו לרכוש קטנוע משומש במצב מכני מעולה ועם ההבטחה שיש לאן לחזור בכל מקרה של תקלה או בעיה.

אולם תצוגה

באולם התצוגה שלנו ניתן להתרשם ממגוון קטנועים משומשים ואף להתנסות בנסיעת מבחן. צוות החברה ייעץ לכם בכל שאלה או בעיה בה אתם מתחבטים.

הגיעו עוד היום לרחוב קיבוץ גלויות מספר 75 בתל אביב וצאו עם קטנוע חדש משומש.

אנו מציעים אופנועים יד שנייה גם ל:

  • פיצריות.
  • חברות שליחויות.
  • מסעדות.
  • ועוד.

סוגי קטנועים למכירה

רוצים לרכוש קטנוע מיד שנייה?

אביזרים לאופנועים במבצע

מתעניינים באופנועים?

אביזרים לאופנועים במבצע

לפרטים ומידע נוסף חייגו: 03-5188-500 , או השאירו פרטיכם בטופס המצורף

    איך לרכוש קטנועים יד שניה? כך תעשו זאת כמו מקצוענים!

    הגעתם להחלטה כי אתם רוצים לרכוש קטנוע חדש? יכול להיות כי תעדיפו לרכוש קטנועים יד שנייה. קטנוע משומש הוא קטנוע שכבר היה בשימוש של אדם מסוים, ואתם רוכשים אותו ממנו. כדי שהקטנוע יעמוד בציפיות שלכם יהיה עליכם לעשות בדיקה מקיפה שמטרתה להסיר סימני שאלה. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם רוכשים קטנוע יד 2? בדיוק את העניין הזה החלטנו לבדוק בשבילכם. כך תוכלו לקבל מענה ברור לכל שאלה שעשויה להטריד אתכם טרם הרכישה. כל טעות קטנה בקבלת ההחלטות עשויה להוביל אתכם למצב שבו הרכישה לא תהיה לשביעות רצונכם. זה לא משנה אם תחפשו קטנוע סאן יאנג או כל קטנוע אחר שיראה לכם מתאים. הבדיקה שתעשו צריכה להיות בדיוק אותה הבדיקה, והשאלות יהיו בדיוק אותן השאלות.

    למה לקנות קטנועים יד שנייה?

    יכולות להיות סיבות שונות שיביאו אתכם למסקנה לחפש קטנועים משומשים. עם זאת יהיה עליכם למצוא סיבה אחת ספציפית שתשכנע אתכם לעשות את הבחירה הזאת. רוב מי שבוחר באופציה הזאת יעשה אותה כי היא תביא איתה מחירים הרבה יותר משתלמים. בשונה מבחירות אחרות שיכולות להיות יקרות בהרבה. לא תמיד יעמוד לרשותכם תקציב כל כך גדול לרכישת קטנוע חדש. רכישת קטנוע שכבר היה בשימוש תגיע עם תג מחיר בהתאם. מעבר לכך המבחר שיעמוד לרשותכם יהיה רחב מאוד בהשוואה למבחר שעמד לרשותכם עד כה. תוכלו מצוא קטנוע שמתאים בדיוק למידות שלכם, מהיצרנית שלדעתכם היא הכי מומלצת. אין סיבה שתוותרו על הקטנוע המושלם שאיתו תיסעו ממקום למקום בקלות.

    האם לרכוש גם קטנועים פרטיים?

    אתם אלה שאמורים לקבוע איזה בחירה מבין האפשרויות הקיימות תהיה מתאימה לכם. עם זאת תמיד ישנה עדיפות לרכוש קטנועים שעברו בידיים פרטיות, ולא כאלה שהיו בשימוש מסחרי. אך עדיין תוכלו למצוא הפתעות גם כאן וגם כאן, לכן אל תשללו אף אחת מהאפשרויות הקיימות. תנסו למצות את סל האפשרויות שעומד לרשותכם כדי לקנות קטנוע שיתאים לכם כמו כפפה ליד. כזה שתוכלו לנסוע איתו לכל מקום שאליו אתם רוצים להגיע מבלי לשבור את הראש. לא משנה ממי תרכשו את הקטנוע יהיה עליכם להעביר אותו בדיקה מקיפה ויסודית. לא תרצו לגלות בדיעבד כי הסתירו מכם דברים שיכולים להיות קריטיים להמשך.

    מדוע לעשות לקטנוע בדיקה מקיפה?

    המטרה שלכם תהיה להגיע למצב שבו תרכשו קטנועים יד שנייה שיעמדו בציפיות שלכם. מבלי שתעשו בדיקה מקיפה יהיה לכם קשה מאוד לדעת מה קורה מתחת לפני השטח. חלק נכבד מהבעיות הן בעיות נסתרות מהעין, כאלה שרק בדיקה מקיפה מגלה אותן. אם תרכשו את הקטנוע המשומש מבלי לערוך לו בדיקה יסודית זה עשוי לעלות ביוקר. אחרי שימוש קצר תתחילו להתוודע לכל הבעיות השונות שאותן הסתירו מכם. המטרה המרכזית של הבדיקה תהיה לגרום לכך שלא תרכשו חתול בשק. גם ככה אתם מוציאים כסף על קטנוע סאן יאנג או כל קטנוע אחר. לכל הפחות תרצו להיות בטוחים כי את הכסף תשלמו בהתאם לקטנוע שאותו רציתם לקבל. מי שלא יעשה בדיקה יסודית טרם הרכישה לא יוכל לבוא בטענות לאף אחד, חוץ מאשר לעצמו.

    איפה מוצאים קטנועים יד 2?

    המשימה החשובה מבחינתכם תהיה למצוא את המקום לרכוש ממנו. הרי תוכלו למצוא כמות גדולה של אופנועים משומשים שמוצעים למכירה נכון להיום. עם זאת במידה ותרצו לעשות בחירה מוצלחת, לא תוכלו לעשות את הרכישה מכל אחד. מחפשים קטנועי 125 סמ"ק או קטנועים עם קיבולת אחרת? באולמות התצוגה השונים תוכלו למצוא מרחב ענק של אפשרויות. הרכישה מחברה מוכרת תאפשר לכם לדעת כי אתם עושים צעד בטוח. מרבית הקטנועים מגיעים עם אחריות שמטרתה העיקרית תהיה לספק לכם שקט. כך לא תמצאו את עצמכם מגיעים למצב שבו אתם מתחרטים על הרכישה שעשיתם. בנוסף תוכלו להשתמש גם ברשתות החברתיות כדי לחפש אחר הקטנוע האידיאלי בשבילכם.

    לבדוק את כמות הידיים שהקטנוע עבר?

    בשונה מרכבים פרטיים, קטנועים עוברים כמות גדולה יותר של ידיים. לכן כל השוואה בין הקטנוע לבין הרכב הפרטי שבבעלותכם לא תהיה אפקטיבית. אך עדיין כן חשוב שתבדקו כמה ידיים עבר הקטנוע כדי שתוכלו להיות רגועים ונינוחים בעת הרכישה. קטנועים מבוקשים כמו קטנועי ימאהה x max יעברו כמויות גדולות של ידיים. אך עדיין ברגע שמדובר על מספרים חריגים זה אמור להדליק לכם נורה אדומה. לא תרצו להגיע למצב שבו אתם רוכשים קטנוע שעבר כמות לא הגיונית של אנשים. ככל הנראה אותם אנשים ראו דברים שאתם לא בהכרח ראיתם אותם. תבדקו היטב כמה ידיים עבר הקטנוע הדו שימושי שאותו אתם רוצים לרכוש. זה יכול לענות על המון סימני שאלה שככל הנראה לא קיבלתם עליהם מענה.

    אופנוע יד-2 קונים מחברת היי סייד

    הפקקים הרגו אתכם? מעוניינים לנסוע בחופשיות? כל עוד אתם מבצעים נסיעות בתוך העיר קטנועים יהיה כלי התחבורה הכי מומלץ שיש. מחפשים את הקטנוע המושלם? הכירו את מחלקת הקטנועים המשומשים של חברת היי סייד. במחלקה תוכלו למצוא מגוון רחב של קטנועים שיהיו אידיאליים עבורכם. לפני הרכישה תוכלו להתנסות בנסיעת מבחן שתאפשר לכם להרגיש את הכלי. במחלקה תוכלו למצוא קטנועים של חברות מוכרות כמו סאן יאנג ועוד רבות אחרות. מבחינתכם מה שיהיה הכי חשוב זה שיהיה לכם עם מי לדבר במקרה שבו מתעוררת בעיה. בעוד אנשים פרטיים יכולים להתנער מכם, חברת היי סייד תספק מענה לכל עניין. הכי הזמן שתרכשו קטנוע יד שנייה מתוך מחשבה לטווח הרחוק ולא רק לטווח הקרוב.